sh-30.jpg

 

باربيکيو چيست ؟ به طور کلي باربيکيو ( BBQ ، Brbecue ، Barbeque يا Bar-B-Q ) از روش هاي پخت است که از قرار دارن مواد غذايي ( عمدتا گوشت بر روي حرارت يا آتش ) معمولا در فضاي باز ايجاد مي شود .

در روش باربيکيو از زغال ، چوب ، اجاق گاز برقي و گازي به عنوان منبع تامين حرارت استفاده مي شود .

 

ادامه مطلب

سئو و بهينه سازي سايت

سئوهاما

سئو ، اکثر ترافيک وب سايت توسط موتورهاي جستجو گوگل، بينگ و ياهو به سايت ها هدايت مي شود. اگر چه شبکه هاي اجتماعي هم ميتوانند ترافيک براي سايت شما ايجاد کنند، ولي موتورهاي جستجو، روش اصلي براي هدايت ترافيک براي اکثر کاربران اينترنت هستند. سئو يکي از موثرترين روش ها براي ديده شدن در موتورهاي جستجو است. 

ادامه مطلب

کيش يکي از اصلي ترين مقاصد گردشگري براي مسافران داخلي در کشور ماست . روزانه بيش از چندين پرواز از شهرهاي مختلف کشورمان راهي جزيره کيش ميشوند و هزاران نفر اقدام به تهيه بليط کيش براي بازديد از اين جزيره زيبا مينمايند . 

 

اما چرا اين جزيره انقدر طرفدار دارد و اين تعداد مسافر براي تهيه بليط کيش از شهرهاي مختلف کشور اقدام مينمايند . پاسخ اين پرسش را ميتوان در زيباييهاي طبيعي و بکر اين جزيره جستجو کرد . 

 

 

ادامه مطلب

 انواع آبنما

آبنما امروزه به عنوان يک ايده و طرح براي دکور و يا ديزايين و حتي زيبا سازي محيط استفاده مي شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .

که اين تنوع محصولات و مدل ها شامل :

  • آبنما ميداني

ادامه مطلب

يکي از سنتهاي ايران باستان، صنايع دستي است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلي به نسل بعدي منتقل مي شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ايران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته مي شود. انواع محبوب صنايع دستي ايران شاهکارهاي واقعي هستند و هر يک از آنها تاريخ خود را دارد.

 

 

ادامه مطلب

پترو صنعت آنارام

پترو صنعت آنارام 

لوله برق چيست؟ لوله برق را مي توان به عنوان يک پوشاننده سيم هاي هادي برق، که جريان برق با ولتاژهاي متفاوت از آن عبور مي کنند، تعريف کرد. اين وسيله از آسيب ديدن هادي جريان برق و همچنين حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سيم هاي برق مي باشد. لوله هاي برق در ساختمان هاي تجاري، مسکوني، ورزشي و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هايي که داراي سيم برق هستند کاربرد دارد .

 

ادامه مطلب

ايده آل صنعت

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ايده آل صنعت

کيزايران

کارخانه توليدات صنعتي کيز ايران که عنوان اولين توليد کننده شير فلکه هاي کشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است که در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است.

کيز ايران با توليد شيرآلات مختلف و متنوع و در سايز بندي هاي بسيار دقيق و متعدد مي کوشد تا در آينده شير آلات جديدي را به عرضه برساند .

 

ادامه مطلب

وظايف شركت مشاور آتش نشاني:از جمله وظايف شركت هاي مشاور آتش نشاني، ارائه خدمات فني و مهندسي جهت افزايش ايمني در ساخت و ساز انواع پروژه ها به كارفرمايان مي باشد. مشاوره آتش نشاني صحيح در امر اجرا و نصب صحيح سيستم هاي اتش نشاني و مشاوره در خصوص استفاده از تجهيزات استاندارد و مورد تاييد سازمان آتش نشاني منجر به دريافت تأييده و در نهايت اخذ تاييديه آتش نشاني، از شركت مشاور آتش نشاني مي گردد.در نتيجه وجود مشاور آتشنشاني در امر ساختمان سازي جهت اجرا، نظارت، نصب سيستم هاي اتشنشاني ( اعلام و اطفاي حريق ) و ايمني در معماري لازمه هر پروژه ساختماني مي باشد. چه بسا بهتر است از ابتداي پروژه اين كار صورت گيرد، تا از بروز خسارتهاي مالي و زماني جلوگيري گردد.

 

ادامه مطلب

 

نرم افزار حسابداري يک برنامه کامپيوتري است که مانند ديگر نرم افزار ها ويژگي هايي دارد، که از اين ويژگي ها ميتوان به مديريت معاملات ، حساب کردن دقيق و منظم  تمامي خرج کرد ها و درآمدها، تهيه گزارش فصلي دقيق از حساب ها، بدست اوردن قيمت اصلي و يا بهاي تمام شده کالا براي کارفرمايان و افراد عادي اشاره کرد. تمام نرم افزار حسابداري  قابليت هاي خاص و يا حتي منحصر بفردي دارند که نرم افزارهاي  ديگر قادر به انجام همچنين عملياتي نباشند.
 اکثر مديران و کارمندان ، مشکل حساب کردن دقيق ماليات وارده را دارند و پيچيدگي اين مسئله مشکل ساز است و يا حتي اگر نياز به گزارش سريع از مالي شرکت يا کسب  کار خود را بخواهند نميتواند بدست اورند اما نرم افزار هاي سابداري اين مشکل را حل کرده اند.
نرم افزار حسابداري امکان اين که يک کارمند حسابدار در وقت کمتري بازده بيشتري نشان دهد را دراختيار شما ميگذارد و از هزينه هاي کلي يک مجموعه کم ميکند.

ادامه مطلب

Royal-jelly.jpg

ژل رويال چيست ؟ خواص ژل رويال يا شاه انگبين ، يکي از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسيله ي غدد مغذي زنبوران کارگر در روز هاي اوليه ي زندگي ترشح مي شود ، بدين ترتيب که زنبوران عسل کارگر بين سن پنج تا دوازده روزگي مي توانند ژل رويال ترشح کنند .

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 6