کار پردرآمد با سرمایه کم رویای همه‌ی انسانهای زمین است. به عنوان فردی بالغ در جامعه چه از جانب والدین‌تان ارثیه و ثروت زیادی کسب کرده باشید چه نه باز باید برای خودتان شغلی پیدا کنید که در طول زندگی به آن اشتغال داشته باشید. حال اگر جزو آن عده‌ی معدودی که از والدین‌شان ارثی گرفته‌اند نباشید یافتن یک کار پردرآمد دغدغه‌ی همیشگی شما می‌شود.

 

ادامه مطلب

 

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 

ادامه مطلب

امروزه نقش کارآفرینان موفق در رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی کشورها برکسی پوشیده نیست. با توجه به شرایط کنونی جامعه و اهمیت کارآفرینی و تشویق افراد به ایجاد کسب و کارهای جدید، در این مقاله ۳۹ کسب و کار موفق ایرانی و خارجی را در ۳ بخش بررسی خواهیم کرد. که بخش سوم را با توجه به بحران آب در کشور و نیاز مبرم جامعه به داشتن محصولاتی نوآور در این زمینه، به کسب و کارهای موفق خارجی در زمینه آب و فاضلاب اختصاص داده ­ایم.

۱- اوبر (Uber)

اوبر پرارزش­ترین استارتاپ در آمریکا و سراسر جهان است. اوبر یک سرویس هم­ سفری آنلاین مستقر در سان­ فرانسیسکو است. اپ موبایل تلفن هوشمند به‌طور خودکار، مسافرین را با نزدیک ترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد. بعد از تغییرات در اوبر از تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۱۷ مدیر عامل آن به دارا خسروشاهی تغییر یافت.

 

ادامه مطلب

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.

 

ادامه مطلب

ایده کسب و کار با سرمایه کم
امروزه با پیشرفت تکنولوژی فرصت‌های کارآفرینی زیادی فراهم شده که برای شروع کار به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند! بله درست شنیدید! ولی درعوض باید زمان و تلاش بسیار زیادی خرج آن کنید. علاوه بر این، بسیاری از این فرصت های کسب و کار بر مجموعه مهارت‌های شما استوار هستند، از جمله مهارت‌های کامپیوتری.

ولی کمی صبر کنید، چیزهای دیگری هم هست:

ادامه مطلب

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  

ادامه مطلب

یک باور عمومی وجود دارد که افراد موفق و ثروتمند کارآفرینند و برای اینکه ما هم موفق و ثروتمند شویم باید کارآفرین شویم, آیا این باور درست است؟ قطعا بله !

چرا باید کارآفرین شویم تا ثروتمند شویم؟
شما برای اینکه درآمد داشته باشید، باید به هر حال کاری داشته باشید.

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب انقلابی «پدر پولدار پدر بی پول» به طور کلی انواع کسب درآمد را به 4 طریق تقسیم کرد :

کارمند (شما بابت ساعاتی که کار میکنید، پول دریافت میکنید)
خوداشتغالی (شما کار و زمان تان دست خودتان است؛ راننده تاکسی، آرایشگر، بقال)
کسب وکار (شما ایده و فکر تان را تبدیل به پول کردید؛ مثل پودر سوخاری KFC)
سرمایه گذاری (شما کاری کردید که پول شما، برای شما کار کند؛ مثل خرید سهام)
اگر میخواهید ثروتمند شوید، باید بتوانید از مرحله 1 یا 2 به مرحله 4 برسید.

ادامه مطلب


افراد گاهی نمی‌توانند تصور کنند که شاید لازم است از کسب‌وکارشان دست بکشند و از آن خارج شوند. گاهی اوقات خارج شدن از یک کسب‌وکار می‌تواند کار درستی باشد. داشتن یک استراتژی خروج کاری عاقلانه است اما باید بدانیم چه زمانی باید این کار را انجام دهیم. در حالی که پاسخ درست برای هر مورد شخصی متفاوت خواهد بود. چند موقعیت در زیر گفته می‌شود که در آن‌ها تعطیل کردن کسب‌وکاری که ساخته‌اید عملی معقول است.

 

ادامه مطلب

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

همسایگی این دو کشور ، موجب نزدیکی فرهنگها و اقلیم ها به یکدیگر شده است.  

ترکیه ششمین مقصد گردشگری جهان محسوب میشود اقتصاد این کشور روز بروز در حال رشد است و همچنین دانشگاههای این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.



ادامه مطلب

aparteman-22.jpg

 

 

اجاره آپارتمان مبله روزانه ،اجاره آپارتمان مبله در تهران با بهتريت قيمت امکانات رفاهي کامل با امنيت بالا، در سراسر تهران

اجاره آپارتمان و سوئيت هاي مبله با سالها تجربه در زمينه اجاره آپارتمان مبله در تهران با مبله غرب

اجاره آپارتمان مبله لوکس در تهران و شيک و مبله براي کوتاه مدت و يا بلند مدت ؛ اجاره آپارتمان مبله در هر نقطه از تهران که بخواهيد .

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 6